Login

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

It is currently Wed Dec 13, 2017 3:44 pm

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: voor zaterdag.
PostPosted: Mon May 19, 2008 5:09 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

ik denk laat ik ff een nieuwe forum openen voor zaterdag......

ik heb het idee dat we het kasteel moeten laten voor wat het is en dat we op een later tijdstip moeten terugkeren met meer (veel meer) manschappen.

ik hoop (maar ik denk het wel) alleen dat we terug in de goeie tijd komen , anders hebben we een probleem????

zijn er ook mensen die zeggen " we zijn er nu toch , aanpakken met die handel?"

gr

B.

Post subject:
PostPosted: Mon May 19, 2008 11:21 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Ik heb er nog over lopen nadenken. Ik ben meer van, we zijn er nu toch, laten we de boel eens wat beter verkennen en in kaart brengen hoe e.e.a. er uit ziet. Deze informatie is handig als we op een later tijdstip willen terugkeren met wellicht een leger . . .?

Post subject:
PostPosted: Tue May 20, 2008 12:18 am 
Site Admin
Site Admin

Ik denk dat het verstandiger is om heel heel voorzichtig te zijn hier. Aan de andere kant weten we natuurlijk niet hoe lang de Tenebreux zich hier schuil houdt.

Al met al hebben we in ieder geval tot zonsondergang voordat we terug kunnen. Ik denk dus dat we we leen beetje kunnen scouten, maar ik ben er niet echt happig op om in vol ornaat die burcht in te stappen.

Gegroet,

Royal Resident of the Council of Belerim
Everto Venator in Ordinis Indigeo

Post subject:
PostPosted: Tue May 20, 2008 7:45 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

ik ben het wel met marcus eens.
we hebben sowieso een aantal uren die we hier moeten door brengen en kunnen die gebruiken om wat rond te kijken.

echter de verassing van het later terug komen kan mislukken als de bewoners van het kasteel er nu achter komen dat we weten waar ze zitten.
ik denk dat ze er nu nog zeker van zijn dat wij ze nooit zullen vinden??!
laten we dat zo proberen te houden totdat we terug komen met de intentie om de burcht te bestormen......

wat zou het plan zijn als we nu niets doen voor de rest en terug komen in de "normale" tijd?

en valerius hoe zie jij jou plan om nu tot actie te komen?

en tot slot.......is er wat bekend over het spelen a.s zondag?

B.

Post subject:
PostPosted: Tue May 20, 2008 9:32 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Aankomende zondag kan ik helaas niet, het is niet gelukt om vrij te krijgen.

Ik ben er trouwens voor om het een en ander uit te zoeken, wat ons later kan helpen als we beter voorbereid zijn. Bijvoorbeeld wat voor soort shield is er om het kasteel en hoe kunnen we deze opheffen en wat voor tegenstanders kunnen we eventueel tegenkomen en hoe pakken we ze aan (b.v. die paladin killer)

Misschien kunnen we ook die giant figuen voor ons winnen zodat ze aan onze kant staan. Hun zijn volgens mij ook niet echt blij met de huidige bewoner van het kasteel.

Post subject:
PostPosted: Tue May 20, 2008 9:46 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Heren,

Uiteraard zullen we zeer voorzichtig te werk moeten gaan, aangezien we op dit moment het voordeel van de verrassing hebben. Dus acties als "even het kasteel bekijken" zijn natuurlijk te risicovol en moeten worden vermeden! Ik denk aan de volgende acties die kunnen worden uitgevoerd, die redelijke safe zijn:

- De omgeving verkennen. Valerius kan in een vogel veranderen en e.e.a. eens van bovenaf bekijken, zoals bijvoorbeeld de ligging van het kasteel. Dit kan weer in kaart worden gebracht om later een goed punt te kiezen van waaruit een leger zou kunnen aanvallen.

- Hoe reageert magie hier? Kunnen we dat nu al uitproberen? Hoe is hier het contact met onze goden? Hoe zit het met jullie Paladin-spreuken? Werken die ook nog hier? Het is beter om dit nu al uit te proberen dan later.

- Hoe zit het met die donkere wolk die het kasteel beschermt? Kunnen we daar iets over te weten komen?

- Misschien hebben jullie nog zelf andere ideeën?

Tenslotte bleef er bij mij iets hangen over wat Tom zei toen we door de tijd aan het reizen waren. Er was een moment dat de tijd als het ware om ons heen stil stond. Herinneren jullie je dat nog? De regendruppels zweefden op dat moment in de lucht. Ik heb het gevoel dat we daar ook iets mee kunnen, nu of later... Wat gebeurt er op die plek als er een spreuk wordt uitgesproken? Blijft die daar stil hangen? Wat als iemand dodelijk gewond is of veel bloed aan het verliezen is? Blijft een persoon dan op die plek voor altijd in leven aangezien de tijd daar stil staat? Mijn gevoel zegt dat we daar een voordeel uit kunnen halen...Misschien wordt dit later duidelijk?

Over a.s. zondag. Ik kan, maar ik heb net Gideon gesproken en hij kan helaas niet vrij krijgen om mee te kunnen spelen. Wel gaf hij aan dat we zonder hem kunnen gaan spelen. Dus wat ons betreft kan a.s. zondag dus doorgaan en spelen we met z'n vieren. Ik geef meteen ook maar even aan dat ik zelf niet kan spelen op de tweede zaterdag in juni, de 14e. Wellicht dat we wat kunnen verwisselen die maand?

Groeten,
Marco

Post subject:
PostPosted: Thu May 22, 2008 7:40 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

wat de data in juni betreft.

het eerste weekend zit tom in belgie, zo weet ik toevallig?!

de 14e gaat dus niet , dus word het zaterdag de 21 maar de 22e is de 3e zondag dus dat is ook ff lastig, doen we het dan zondag de 29e op zondag?

Post subject:
PostPosted: Fri May 23, 2008 10:51 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Het weekend van 21 en 22 juni kan ik niet, voor de rest heb ik niks gepland in de weekende.

Post subject:
PostPosted: Sat May 24, 2008 12:42 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

de tweede zaterdag van de maand moet dus verschoven worden én de derde zondag van de maand...
De 14e is dan wat mij betreft geschrapt.

Mijn voorstel is het volgende:

zondag de 15e en zaterdag de 28e... (mits marco dan wel op de 15e ook kan, of ben je het hele weekend onder de pannen?)

Laat effe weten....

Post subject:
PostPosted: Sat May 24, 2008 2:12 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

de 28e is voor mij geen probleem......

de 15e sta ik op de zondags markt.......

B.
ps.
die zondag markt kijk ik op de 1e en de 8e even aan en als het tegenvalt dan wil ik de 15e wel spelen.
als de markt een succes zal zijn dan pak ik alle zondagen in juni.......
dat is even lastig, dat weet ik maar ik wil even wat extra's in juno doen omdat ik in juli 4 weken met vakantie ga........ik hoop op begrip hiervoor.

Post subject:
PostPosted: Sat May 24, 2008 9:38 am 
Site Admin
Site Admin

Ik heb volgens mij niks, dus ik kan alle dagen.

Royal Resident of the Council of Belerim
Everto Venator in Ordinis Indigeo

Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]