Login

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

It is currently Thu Dec 14, 2017 10:05 pm

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: einde verslag
PostPosted: Thu Jun 12, 2008 11:36 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

marco.

nadat jij en gideon zaterdag waren vertrokken heb ik het met tom en remco nog even over het verloop van de avond gehad!

we hebben het erover gehad dat we het beste naar de tempel van astoth kunnen gaan, doormiddel van een nacht slapen , een teleport van valerius en de teleport stone, en dan maar hopen dat het bij de temple nog niet zwart regend???

als dat het geval is kunnen we daar op krachten komen, anders zonder onze ability's heb ik berekend dat het ongeveer 10 dagen duurt voordat toryr en belros op volle sterkte staan en die tijd hebben we niet.

als jij het verslag eindigd met het arriveren in mijn tempel dan probeer ik nog een stuk te schrijven wat we daar doen en daar kan tom dan op reageren.

B.

Post subject:
PostPosted: Fri Jun 13, 2008 1:01 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Belros,

Is prima. Ik denk dat zelfs een nacht slapen niet nodig zal zijn. Ik stel het volgende voor:

1. We gaan middels het tapijt weer terug buiten de rode barrière.
2. Ik spreek een teleport uit voor Valerius, Belros en Destrin en we arriveren in de Tempel van Astoth.
3. Belros activeert dan de Teleport Stone en we brengen de resterende ploegleden naar de Tempel van Astoth om sneller op krachten te komen (wellicht kan Shadout Harah, Marcus nog helpen?).
4. Ik neem het tapijt dat we hebben gevonden in de verbrande kamer mee zodat ik dit wellicht nog verder kan onderzoeken.

Als iedereen het hiermee eens is, ga ik het bovenstaande zo in het verslag verwerken.

Tenslotte heb ik nog het volgende verzoek aan je.

Het is mij gelukt samen met Nidran en mijn discipels om een flink aantal van de gestolen boeken uit de Tempel van Azuth te kunnen lokaliseren. Ik wil mijn discipels er op uitsturen, versterkt met een aantal Astothianen, om deze gestolen boeken weer terug te brengen (wellicht terugnemen van hun huidige onrechtmatige eigenaren) naar de plek waar deze boeken thuis horen: De Tempel van Azuth.

Ga jij akkoord als mijn discipels samen met jouw Astothianen dit onrecht van de gestolen boeken weer recht zet?

Groet,
Valerius

Post subject:
PostPosted: Fri Jun 13, 2008 7:39 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

punt 1 -
dat we niet eens een nacht hoeven te blijven dat is perfect.
we gaan dus metteen naar de tempel!

punt 2 -
ik help je wel met het terug halen van de boeken.
ik weet niet wanneer je dat wil doen maar ik wil je zelf ook wel helpen.
anders stuur ik wat mannen met je mee uiteraard.

heb ik ook nog een verzoek aan jou als er tijd voor is,
ik heb nog een aantal dingen in de tempel die je onderzoeken kan, misschien kunnen we dat ook regelen dan.

B.

Post subject:
PostPosted: Fri Jun 13, 2008 11:59 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Yep we kunnen meteen naar de tempel toe aangezien ik een teleport over heb.
Ik moet nog wel even naar wat kruiden zoeken hier aangezien ik die nodig heb voor m'n drankje. Wat betreft je laatste punt, geen probleem. Alleen, hiervoor moet ik nu wel een nacht slapen want ik heb juist die spreuk om al je items te onderzoeken al uitgesproken toen ik het tapijt onderzocht

Wat betreft het terughalen van de boeken. Ik stel voor in eerste instantie een aantal van jouw mannen mee te sturen met mijn discipels naar plaatsen in de omgeving van Darromar. Ik heb namelijk daar een aantal boeken kunnen lokaliseren. Ik wil dit parallel doen aan de acties die wij momenteel aan het uitvoeren zijn.

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]