Login

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

It is currently Thu Dec 14, 2017 10:07 pm

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: verslag en strategie
PostPosted: Fri Sep 05, 2008 7:27 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

he mannen!

ik heb een week of 2 geleden het verslag gemaakt en verstuurd en heb dit express zo snel mogelijk gedaan voor het volgende.....

- het kunnen verbeteren van eventuele fouten of het bij schrijven van eventuele dingen die ik ben vergeten.
- het kunnen bespreken van een eventuele strategie tegen de tenebreux nu iedereen weet wat ongeveer de manschappen en de slagkracht is.
- ik moet zelf nog een stuk schrijven over de minotaurus ceremonie bij mij in de tempel ..(had ik eigenlijk al af willen hebben maar de en zin ontbreekt mij ook even)

waarom???
moet het nou weer zo lang duren voordat we wat heen en weer mailen met ideeen of opmerkingen.....
als het nog een paar dagen duurt dan zitten we volgende week zaterdag weer met een bek vol tanden aan tafel ..

Post subject:
PostPosted: Mon Sep 08, 2008 10:29 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Belros,

Bij ontbrak het de afgelopen weken ook een beetje aan inspriatie. Ik beloof de eerste helft van deze week een stukje te schrijven hierover.

Groet,
Valerius

Post subject:
PostPosted: Mon Sep 08, 2008 8:45 pm 
Site Admin
Site Admin

Heren,

Het lijkt mij dat we het gross van de manschappen die we tot onze beschikking hebben van afstand het kasteel moeten laten belegeren. Het gaat hier om een vallei en volgens mij hebben we genoeg manschappen om De Tenebreux een tijdeje bezig te houden.

Terwijl de Tenebreux zich bezig houdt met de legervoering, moet de beste combinatie (qua groep, en dat zijn wij natuurlijk) naar binnen glippen om de Tenebreux face to face aan te pakken c.q. het ritueel te verstoren.

Hetgeen mij in het oog springt is natuurlijk 'de zwakste schakel'. Wellicht dat we daar iets mee kunnen. Zou het wellicht om het beeld gaan, of denken we echt dat het om de ingang gaat?

De mages of Azuth kunnen samen met de boogschutters en de Warriors of Suffering lange afstands akties uitvoeren. De priests of Ilmater kunnen zowel de grondtroepen als de afstandsschutters ondersteunen zolang de zwarte regen is opgeheven.

Het lijkt mij het beste dat we tussen alle heibel door als groep de burcht inglippen.
Hoe we dat moeten doen, da's denk ik de vraag.

Gegroet,

Royal Resident of the Council of Belerim
Everto Venator in Ordinis Indigeo

Post subject:
PostPosted: Mon Sep 08, 2008 9:40 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

als de chaos buiten groot genoeg is dan ben ik ervoor om te kijken of we gewoon door de voordeur naar binnen kunnen om het zo maar te zeggen.
we moeten alleen wel weten of we dus door die rooie gloed heen kunnen lopen de poort in.

ik ben er steeds meer van overtuigd als ik het verslag nog eens lees en de manschappen die we hebben bekijk dat die het wel gaan redden (doden vallen er altijd natuurlijk maar ik denk dat het beperkt kan blijven)

we hebben veel afstand met de mages en de troepen van illmater, buiten dat hebben we ook nog het een en ander aan boogschutters dus dat si werk zat voor de tegenstander denk ik?

wat ons zelf betreft denk ik dus dat we niet te moeilijk moeten denken en gewoon naar binnen moeten als de kans er is en wat we daar aantreffen daar kunnen we (zoals zo vaak) alleen maar over gissen en na een paar uur erachter komen dat het toch heel anders loopt als we dachten.

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]