Login

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

It is currently Thu Nov 23, 2017 3:51 pm

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Plan van Aanpak in de komende Strijd
PostPosted: Thu Sep 18, 2008 11:53 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Heren,

Hieronder een eerste voorzet voor het plan van aanpak in de komende strijd met als doel het ritueel te verstoren en hiermee de Cataclysm te voorkomen:
    1. Al onze manschappen worden ingezet in de strijd om het kasteel Dentair te belegeren. Het doel is dat Tenebreux zijn aandacht hier ook op richt en dat mogelijk manschappen die zich bij de toren bevinden ook hier naartoe worden gestuurd (i.e dit is wel een aanname!). De grondtropen vallen het kasteel aan in de vorm van een drietand.

2. Valerius heeft de hulp ingeroepen van de zilveren draak Lady Drusilauch. Zij kan ondersteuning bieden vanuit het luchtruim.

3. Marcus is ondertussen afgereisd naar The Hidden Veil, een bosgebied in de omgeving van Saradush, om daar hulp te vragen aan zijn meester Brem Colleen in onze komende strijd (in het bijzonder tegen outsiders en demons als de Slaadi).

4. Terwijl de strijd bij het kasteel gaande is, zal een kleinere groep erop uit gaan richting de zwarte toren om het ritueel te verstoren op het juiste moment. Uit onderzoek van Valerius blijkt dat na aankomst van alle manschappen in The Purple Hills (na een reistijd van ongeveer drie weken), twee dagen later het ritueel zal gaan plaatsvinden. Op welk tijdstip precies is nog onduidelijk.

De volgende aannames worden hierbij gemaakt:

1. De Tenebreux wil ons doen geloven dat het ritueel plaatsvindt in het kasteel Dentair terwijl dit in feite plaatsvindt in de zwarte toren een paar honderd meter ervandaan bij de kust.

2. Op het moment dat het leger van de paladins het Zwarte Leger aanvalt zal dat ook de troepen aantrekken die nu gestationeerd zijn rondom de zwarte toren.

3. Het beste moment om toe te slaan is tijdens het ritueel zelf. Op dat moment is The Black Hand op z’n zwakst.

Post subject:
PostPosted: Thu Sep 18, 2008 7:14 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

het beste moment om de blackhand aan te pakken is tijdens het ritueel.
het is alleen wel zo dat we aankomen 2 dagen VOOR het ritueel.
we kunnen dan moeilijk 2 dagen niets doen en dan aanvallen.
zodra je de heuvel over loopt naar de vallei toe dan is het aanvallen , en ik denk zelfs dat je al gespot bent voordat je bij de vallei bent.
als het leger bij elkaar komt is het dus zaak om meteen te hergroeperen en aan te vallen.
ik denk dat je weinig andere keuze hebt?

let the force be with us!

B.

Post subject:
PostPosted: Fri Sep 19, 2008 12:48 am 
Site Admin
Site Admin

Klinkt als een prima plan Valerius. Het enige waar ik een beetje voor vrees is de koepel rond de burcht en de 'vleespalen'. Omdat de koepel ons de weg belemmert om de burcht te omsingelen, hoeven de troepen van de Tenebreux alleen de ingang te verdedigen. Dit kunnen ze momenteel heel geconcentreerd doen. Als we de koepel zouden kunnen uitschakelen, dan zouden we de burcht kunnen laten omsingelen.

De vleespalen baren mij ook zorgen, omdat we daar niet precies van weten we kunnen verwachten.

Desalniettemin, als we de Tenebreux kunnen overtuigen dat we het op deburcht hebben voorzien en niet zozeer op de toren dan hebben we denk ik een kans. Is het een idee om een vals bericht úit te laten lekken'? Als we ervoor kunnen zorgen dat er een communique over onze aanstaande aanval op de burcht, uitlekt naar de Tenebreux, dan is de aanval des te overtuigender volgens mij.

Je zou bijvoorbeeld een strijdplan kunnen laten uitlekken, maar in realiteit een ander strijdplan mbt de burcht uit kunnen voeren. Het eigenlijke plan,dat we de toren willen infiltreren, wordt hier op een tweeledig zijspoor gezet.

Het is maar een idee.

Gegroet,

Royal Resident of the Council of Belerim
Everto Venator in Ordinis Indigeo

Post subject:
PostPosted: Fri Sep 19, 2008 7:00 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Jullie hebben allen een PB (persoonlijk bericht) van mij ontvangen met de gevraagde info...

SUCCES!

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]