Login

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

It is currently Thu Dec 14, 2017 11:42 pm

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: dag 8 !
PostPosted: Sun Mar 09, 2008 3:50 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Valerius loopt de lange gang door in de tempel vanaf zijn labaratorium naar de grote gebeds ruimte waar hij Belros hoopt te vinden.
Deze is net klaar met de laatste voorbereidingen voor zijn vertrek met selhattin naar tethyr forrest om te kijken of lamieaux nog in leven is en of hij eventueel nog enige manschappen in die omgeving heeft?
“Belros, luister” zegt valerius met een versnelde ademhaling.
“ik weet hoe ik de muur van Amn kan laten vallen en dan kan het leger door stoten en zoals we besproken hebben de eye of gruumsh aanvallen.”
Belros kijkt de magier lachend aan en zegt dat hij een goed nieuwtje nog wel kon gebruiken voor zijn vertrek.
“ik heb ook slecht nieuws helaas” bij deze zin van valerius kijkt Belros hem wat bezorgd aan.
“het enige tijdstip waarop de sterren en maan goed staan voor dit ritueel is over acht dagen en daarna weer met een jaar of vijftig?!”
belros keek wat verschrikt en begon meteen te rekenen.
“we hebben dus acht dagen vanaf nu?
Dat is niet veel, marcus heb ik net zien vertrekken en die weet het dus niet?
Tormyr is er volgens mij nog dus die zullen we nog informeren.
Ik heb met marcus over 4 dagen afgesproken dus dat is op tijd.
Als tormyr de fedaykin kan overhalen en instaleren voor een aanval uit het zuiden zullen ze dus snel moeten vertrekken als ze in acht dagen bij Darromar willen zijn?
Ik weet niet wat ik aan zal treffen in tethyr forrest maar ik weet in ieder geval hoeveel tijd ik heb om lamieaux te vinden en eventueel mee te nemen naar Darromar, mocht hij nog manschappen hebben dan heeft hij dus acht dagen vanaf nu om in Darromar te komen als hij ons eventueel zou willen assisteren……als hij nog leeft?”
De voice van Astoth kijkt toch wat bezorgd bij de informatie die hij net krijgt.
Het blijkt dat er voor alles ineens heel weinig tijd is, terwijl er eigenlijk vanuit gegaan is dat de overname van Darromar en het afzetten van Mendelson rustig kon worden voorbereid.
“als ik de muur op dag acht vanaf nu kan laten vallen dan kom ik terug naar hier samen met de koningin.
Op dag negen vanaf nu moet de “aanslag” op mendelson en het terug nemen van Darromar in gang worden gezet.
Op dag tien zal het leger uit Amn de eye of gruumsh aanvallen, mits we hun de goeie instructies geven voor die tijd natuurlijk.
De monitoren zullen in dit geval uitgeschakeld worden en zo krijgt monsour wat minder zicht op bepaalde zaken.”
Valerius vult nog wat aan op hetgene belros net op een rijtje had gezet.

Belros denkt na en kijkt nog eens naar het beeld van zijn nieuwe god.
Na een paar tellen kijkt hij om naar Valerius en zegt.
“ga naar low Davencourt en zorg dat je hun mee krijgt.
Zorg ook dat tormyr deze informatie heeft voor hij vertrekt zoadat hij tegen star kan zeggen dat zij op dag acht bij jou moet zijn om de muur te laten vallen.
Ik ga naar tethyr forrest en zal over een paar dagen als ik marcus weer zie zorgen dat we een plan maken om Mendelson op dag 9 af te zetten.
Als jij terug komt na de val van de muur moet het plan voor dag 9 natuurlijk zo goed als af zijn dus dat zal ik samen met de andere voor elkaar maken, hoe dat in elkaar zal steken hangt natuurlijk af van de reactie van de fedaykin en hetgeen wat ik in het bos zal aantreffen.
Valerius beloof me in ieder geval dat die muur naar beneden gaat want dat is zeer belangrijk in het hele verhaal.
Ik beloof je op mijn beurt dat alles op dag 8 in paraatheid zal staan om dag 9 tot een goed einde te brengen.
Laat onze wegen nu scheiden en tot elkaar komen op dag 8 !”

De twee vrienden lopen na deze woorden ieder een andere gang in.

Post subject:
PostPosted: Mon Mar 10, 2008 9:35 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

na 4 dagen hebben de 3 paladins afgesproken in ole haddocks.
belros kent de herberg/kroeg nog goed voor hem halen van de tijd dat hij nog zelf stadswacht was in Darromar.
als hij aan die tijd terug denkt lijkt het eeuwen geleden.
stadswacht en gevang bewaarder was hij voordat hij bij de tempel van Tyr terecht kwam...... Darromar was mooi in die tijd, zo moet het weer worden dacht de inmiddels bekeerde paladin van Tyr.

het is inmiddels via een aantal kanalen duidelijk geworden dat valerius niet bij de rendesvous zal zijn in ole haddock en dat Belros, Tormyr en Marcus het plan om mendelson om te leggen met ze drieen zullen maken.
ze moeten natuurlijk wel de cappicitieten van Valerius meenemen in het plan want de magier is inmiddels op dag 8 terug gekeerd (als alles goed gaat?) en is er dus wel bij op de belangrijke dag 9.

zo nu en dan worden er vanuit de tempel van Astoth natuurlijk wat lager geplaatste mensen naar Darromar gestuurd om voedsel,drank en ingredienten voor rituelen te kopen.
een van deze mannen werd op gegeven moment in een duister steegje aangehouden door een man en schrok zich natuurlijk wezenloos.
"laat de voice weten dat ik op schema zit, rendevous gaat lukken , marcus"
deze boodschap werd door gegeven en Belros was weer eens verbaasd over zijn kameraad marcus dat hij weer eens precies op een goeie plek op de goeie tijd was.
wat is immers de kans dat hij iemand tegen komt (en herkend) uit de tempel, maar ja daar had hij blijkbaar een neus voor.

dat het Marcus goed gaat en gaat lukken om de boel in Darromar te organiseren is dus bekend.
Tormyr zit nog bij de fedaykin en daar is niets meer van vernomen sinds hij is vertrokken.
je komt met de teleport stone daar wat moeilijk in de buurt en er is voor de rest geen comminucatie met deze stam en ook toevallige passanten zijn daar niet.

belros zou zeker over anderhalve dag de ole haddock betreden, misschien dat skylar nog wat tips heeft voor de Darromar missie, hij heeft immers jaren aan het hoofd van de trademeet stadswacht gestaan?
marcus zou daar ook zijn, valerius is druk bezig met de muur, hoe komt Belros erachter of ook tormyr zich aan de rendesvous kan houden?
en wat als hij niet komt? moeten we dan de fedaykin wel in het plan opnemen?
nog 36 uur en dan zullen we het weten.

Belros loopt peinzend naar de treasure room en als hij de geheime deur opent met zijn holy symbol en een turn attempt van Astoth verzet hij zijn gedachten en pakt de grijze strook stof van de standaard, roept Destrin en loopt naar buiten.

Post subject:
PostPosted: Wed Mar 12, 2008 11:20 pm 
Site Admin
Site Admin

"de cappicitieten van Valerius..."

ik kon het niet laten :P

sorry.

Royal Resident of the Council of Belerim
Everto Venator in Ordinis Indigeo

Post subject:
PostPosted: Thu Mar 13, 2008 12:11 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

ik zie het nu ook!!

hehe... :D :D

Post subject:
PostPosted: Sat Mar 15, 2008 8:22 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

De wind wapperde door de gouden haren van Tormyr terwijl hij zich staande hield naast Muftik, de meest bedreven Danser van de Woestijnmoeders. Muftik keek even opzij en glimlachtte naar Tormyr. “Is het niet fantastisch, Tormyr! De wind in je gezicht, rijdend op een Woestijnmoeder op weg naar de strijd! Dit is het ware leven!”. Tormyr knikte kort en keek achterom naar de veertig Fedaykin die elders op de gigantische worm stonden opgesteld. Allen hadden dezelfde strijdlustige blik in de ogen. Wulath Hiddrich, geen twijfel mogelijk!!!

Nadat koningin Star haar brief de vorige avond had afgemaakt waren ze vroeg naar bed gegaan. De volgende morgen was Star vroeg vertrokken naar Keep Davencourt. De manier van reizen die zij had genomen was niets voor Tormyr. Het reizen middels de Portal maakte Tormyr iedere keer kotsmisselijk, laat staan het meereizen middels een van Stars teleports. Nee, dan was het meereizen op zo’n worm een stuk aangenamer! Op weg naar de grenzen van Tethyr zouden de Fedaykin Tormyr meenemen en hem afzetten bij de tempel van Astoth. En zo gezegd zo gedaan. Veel sneller dan hij ooit zelf had kunnen vliegen was Tormyr binnen een mum van tijd aangekomen bij de tempel. Hij bedankt de Fedaykin hartelijk en wenste allen een eervolle strijd toe. “En vergeet niet wat ik jullie allemaal heb geleerd!” Alle Fedaykin begroetten Tormyr tegelijkertijd met de bekende srijdkreet: “Salaam Tormyr Wulath Hiddrichym (Zij die de heilige strijd aangaan, groeten U machtige strijder Tormyr)!”

Duidelijk onder de indruk van dit alles, betrad Tormyr de tempel en nog voordat hij goed en wel binnen was, kwam Shadout Harah naar hem toe gesneld. “Snel Tormyr, je hebt geen seconde te verliezen. The Voice of Astoth, is zojuist door de portal naar Darromar afgereisd. U wordt verwacht in de Ol’ Haddocks, waar Belros en Marcus reeds op u wachten. Daar zullen de laatste voorbereidingen worden getroffen. Valerius zal hier helaas niet bij kunnen zijn, vanwege zijn dringende aanwezigheid elders, zoals u wellicht wel weet.”.

Tormyr knikte kort en begaf zich onmiddellijk naar de Portal. Nadat Shadout Harah de portal had geactiveerd, liep Tormyr er doorheen en bevond zich plotseling in een donker steegje vlak voor de ingang van het cafe waar de rendez-vous zou plaatsvinden. “Vriend! Eindelijk! Ik begon mij reeds druk te maken en dacht dat je nooit meer van de Fedaykin zou terugkeren.” In een reflex greep Tormyr naar het gevest van zijn zwaard, maar hield zich net op tijd in toen hij de bekende stem van Belros registreerde. “Kameraad! Tsja! Wat kan ik zeggen. Het kostte mij enige moeite om de Fedaykin te overtuigen van hun juiste plek in de strijd, maar het is gelukt. Ze zijn onder weg naar Darromar op een wijze die je werkelijk niet zou geloven als ik het je zou uitleggen, zonder dat je het met je eigen ogen zou hebben gezien!” Belros lachtte hem toe en zei: “Nou, doe maar een poging, want ik ben nu wel zeer benieuwd!”. Belros opende de deur van het cafe en liet Tormyr als eerste naar binnen gaan. Het was tijd om de laatste voorbereidingen af te maken voor het grote moment dat spoedig zou aanbreken!

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]