Login

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

It is currently Thu Nov 23, 2017 3:44 pm

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: wat te doen?
PostPosted: Tue Apr 01, 2008 8:51 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

he mannen....

omdat remco er helaas niet bij is op de 12e april :(
is het misschien handig als we het een en ander bespreken over wat we gaan doen die zaterdag.
ik spreek remco sowieso op de 9e dus zal ik het er nog ff over hebben, maar als de rest ook ff wat suggesties op tafel gooit dan kunnen we daar misschien op in spelen?

wat kunnen we b.v doen?

- memnosis helpen?
- darromar versterken of misschien verdedigen tegen aanvallen??
- moeten we in darromar blijven of terug naar de tempel?
- moeten we iets doen in de eye of gruumsh nadat het leger van memnosis de boel daar heeft veroverd?

ik weet het niet , maar ik hoor het wel........

Post subject:
PostPosted: Tue Apr 01, 2008 11:13 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Er vanuit gaande dat Darromar weer helemaal op orde is, lijkt het me een goed plan om terug te gaan naar de tempel, weer op krachten te komen en dan op zoek te gaan naar de overige leden van de Black Hand...

Post subject:
PostPosted: Wed Apr 02, 2008 2:39 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

zou kunnen .....
maar ik denk dat er nog wel wat aan de hand zal zijn?
we moeten maar ff wachten op de intermezzo...........want die komt nog volgens mij?
dan kunnen we wat beter op de situatie kijken waarschijnlijk.

Post subject:
PostPosted: Mon Apr 07, 2008 12:49 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

de intermezzo's zijn binnen en ik denk dat ik niet de enige ben die verrast is.....
of ik dit positief of negatief bedoel mag iedereen zelf invullen???

we zouden wat plannen maken voor a.s zaterdag.......
ik ben benieuwd??

iemand suggesties??

Post subject:
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 12:12 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Na het lezen van het laatste intermezzo, de Darromar Heraut, hebben we de volgende opties lijkt me:

Een aantal leden van onze groep zijn levels gedrained. Dat moet als eerste, indien mogelijk worden hersteld. Een Restoration of zelf mogelijk een Greater Restoration moet hiervoor worden gebruikt. Waar is deze te vinden? Ik denk dat we dit als eerste moeten oppakken.

Darromar beschermen tegen de IJstijgers, Frost Giants en de mythische en gevreesde Remorhazz. Indien daar problemen optreden, daar tegen optreden?

We kunnen ook een keer een actie ondernemen tegen Castle Spulzeer? Maar hoe?

Het lijkt niet goed te gaan tussen de Fedaykin en de Calimshamen. Wellicht dat een diplomatieke missie moet ondernomen worden om de boel daar te sussen?

Kaptein Lamieu heeft het niet gemakkelijk om de boel onder controle te houden binnen Darromar. Wellicht dat we hem hierin kunnen ondersteunen? Misschien dat een aantal Fedaykin / Calimshanen hulp kunnen bieden?

Er schijnen geruchten de ronde te gaan dat de Judges van Astoth niet altijd goed werk verrichten en zelf wel eens als beesten te keer gaan. Wil je dat zelf niet eens gaan onderzoeken? Lijkt me niet echt zuivere koffie!

Keep Davincourt is hermetisch afgesloten. Dat werkt ook niet echt het bondgenootschap in de hand. Wellicht hier ook een missie aan wijden?

Tenslotte hebben we de Vile Touch die door het land waart. Een plaag die zelfs priesters en paladijnen niet ongemoeid laat. Ik stel voor dit, na het restoren van de gedrainde levels te onderzoeken. We kunnen via een teleport naar Shadout Harah gaan en met haar gaan bespreken wat hiervan de oorzaak is. Uiteraard moeten we eerst een middel vinden om zelf niet besmet te raken, want als deze plaag eenmaal binnen Darromar komt, is de ramp niet meer te overzien. Wellicht is er een connectie tussen de plaag en The Black Hand?

Het lijkt er al met al weer op dat we weer overspoeld worden met gebeurtenissen die ons weer van onze primaire missie lijken te willen afhouden. Het is zaak om de primaire gebeurtenissen te onderscheiden van de bijzaken en ons niet opnieuw op een dwaalspoor te laten brengen. Het grootste gevaar lijkt mij te liggen in de Vile Touch en dit moet, na het restoren van de gedrainde levels, met spoed moeten worden onderzocht. Dit is mijn mening. Ik ben nu benieuwd naar jouw ideeën omtrent dit alles. Wat vind jij dat als eerste moet worden opgepakt, Belros?

Post subject:
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 7:28 pm 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

valerius.

goed dat je zo snel reageert en probeert een oplossing te vinden voor alle problemen.
de problemen lijken alleen niet te overzien op het moment.
onze 2 ploeg genoten hebben denk ik ook nog hun eigen problemen en die zullen we nog moeten mee nemen in het hele verhaal.
over mezelf en de judges van astoth zal ik vd week een stuk proberen te schrijven en dan word het een en ander duidelijk. (maak je er niet te druk om)

the vile touch lijkt mij ook een (ongrijpbaar) probleem!!
omdat het een onzichtbare vijand is , is het ook een probleem om het te stoppen zoals we uit ervaring weten, misschien als we het centrum van de uitbraak kunnen vinden waar het begonnen is dat we het daar ook kunnen stoppen???

het helpen van lameiaux is ook erg belangrijk!!
maar ik vind dat als er te weinig mensen zijn er daar makkelijk een 100 soldaten van het 500.000 man tellende NTF kunnen worden bij gezet???!

de fedaykin en calimsham figuren die modderen maar ff door en dat zien we later wel....dacht ik.

wat die winterse gasten betreft moeten we kijken of de kou niet door trekt tethyr in zodat ze het hele land in kunnen .... dan is het een probleem, misschien heb ik het verkeerd begrepen maar het zit nu toch nog op de grens van tethyr??

waar is valerius trouwens op het moment???

benieuwd wat de rest ervan vind???

laters...

Post subject:
PostPosted: Tue Apr 08, 2008 11:57 pm 
Site Admin
Site Admin

Allereerst effe de complimenten voor Tom die weer een reeks 'horden' heeft weten op te werpen :x

Als het aan mij ligt pakken we voor eens en voor altijd de Plague Lords aan. Het kan natuurlijk niet anders dan dat die plagen van hen afkomstig zijn. We hebben al eerder met dit bijltje gehakt. Zie bijvoorbeeld de verslagen:
The Many Headed God,
Moge the Triad over ons waken en
Yurr Give Me Strength’)

Het lijkt er bijzonder veel op dat ze opnieuw een 'vet-genererend' wezen hebben ontwikkeld. Aangezien de Plague Lords zowel dodelijk zijn in de letterlijke zin van het woord, alswel in de figuurlijke zin (de bevolking wordt er niet bepaald koningsgezinder van wanneer hun familieleden zomaar het loodje leggen), lijkt mij dit prioriteit één.

Wat betreft Castle Spulzeer... ik dacht na de diverse krantenartikelen gelezen te hebben dat dit gevaar voor een groot deel geweken was? (zie: `NTF viert overwinning op Spulzeer`).

Iets wat mij niet duidelijk is trouwens, is hoe de situatie binnen de afgelopen zes maanden zo is ontstaan. Er wordt eigenlijk alleen gemeld dat sinds de terugkeer van Star Rhindaun het land er eigenlijk geen ruk mee is opgeschoten en dat de bevolking het idee heeft dat de ene onderdrukker plaats heeft gemaakt voor de andere onderdrukker.
Hoe kan het zijn dat de clergus van Belros gezien wordt als een stelletje geloofswaanzininge die je om het minste geringste opknopen, terwijl alleen Trademeet en Darromar een vorm van democratisch bestuur hebben?

De aktie en reactie tussen de Fedaykin en Calimsham is mij ook onduidelijk. Hoezo hebben de Fedaykin Calimsham in gevaar gebracht? Ze zijn toch ongemerkt door Calimsham getrokken? Dit gevecht om land woedt hoogstwaarschijnljk al sinds mensenheugenis en ik ben van mening dat de Fedaykin zichzelf prima kunnen handhaven (dit hebben we gemerkt tijdens hun opmars naar Darromar). Inmenging zal Tethyr op korte termijn politiek gezien geen goed doen.
En laten we wel wezen, als het nodig is dan lossen de Fedaykin heb op z'n Fedaykin's op.

Last but not least; hetgeen mij wel zorgen baart zijn de praktijken van Rhindaun wat betreft de 'onlusten in Darromar'. Met haar akties maakt ze onder de bevolking geen vrienden. Weet iemand toevallig wat de reden is voor de onlusten die op het marktplein zijn ontstaan ("Kort na de opening braken er onlusten uit op het marktplein die door Tormyr en de wacht van Darromar snel de kop ingedrukt werden. ")?

Weet je wie mij trouwens ook steeds door het hoofd heen spookt, de Clignacourt... daar hebben we allemaal volgens mij nog een appeltje mee te schillen. En ik heb zomaar het idee dat als we de Clignacourt vinden dat we wellicht 1 of meerdere leden vna de Black Hand vinden.

Maar, zoals gezegd, persoonlijk denk ik dat, met Tethyr in gedachte, de Plague Lords momenteel bedreiging nummer één zijn. Als je praat over onze 'missie' (whatever dat inmiddels mag zijn) zijn de Tenebreux en zijn kornuiten natuurlijk onze ultieme tegenstander.

Gegroet,

Royal Resident of the Council of Belerim
Everto Venator in Ordinis Indigeo

Post subject:
PostPosted: Fri Apr 11, 2008 2:46 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Heren,

Allereerst (een welgemeend) dank voor jullie complimenten!

Fascinerende, boeiende en vooral hele relevante vragen die jullie elkaar stellen!
Zonder de prikkeling op te pakken die schuilt in sommige vragen, om uitgebreid te gaan antwoorden en toelichtingen te gaan geven (waardoor jullie het plezier van het komen tot conclusies wordt ontnomen), wil ik toelichting geven op enkele (zeker niet alle!!!) vragen die over en weer gesteld worden.

Eea in willekeurige volgorde:

- De winter is (zie intermezzo) ook al langere tijd actief in Darromar. IJs gerelateerde wezens zwerven rond in Tethyr. Dus ja, het grootste deel van Tethyr heeft inmiddels een winters klimaat (trek je dikke winterpakken maar vast aan als je erop uittrekt).

- Er zijn inderdaad geruchten dat de judges van Astoth meedogenloze moordenaars zijn. Dat is niet de vraag. De vraag zou moeten zijn: Zijn dit slechts verhalen van familieleden van veroordeelden die niet kunnen leven met het gemis van een dierbare? Of zijn er daadwerkelijk overtreders onder de Judges die de weg van Astoth gebruiken om hun sadistische lusten te botvieren? Zijn er andere krachten aan het werk die deze geruchten bewust verpsreiden om de Church of Astoth zwart te maken? Als laatste: Is de leer van Astoth een weg die uiteindelijk altijd vervalt in het offeren van onschuldigen (het doel heilgt de middelen?

- De onlusten die uitbraken tijdens de opening van de gemeenschappelijke markt in Darromar, waren het gevolg van anti- humanoid gezinde humans die fel tegen een publieke plaats zijn waar humanoids ongehinderd kunnen toeven (de haat jegens humanoids zit diep, gezien die nogal huis hebben gehouden in Tethyr en nu nog steeds doen buiten de stadsmuren)

- De Fedaykin worden al lange tijd gezien als outcasts in hun eigen land. Er is alleen nu een extremistische sjeik opgestaan die een zondebok zoekt, waarbij dat 'eigenaardige volk in de woestijn' een makkelijke prooi is.

Als laatste heb ik voor jullie een vraag (1 die ik al vaker heb gesteld de afgelopen jaren en die jullie elkaar HIER nu ook weer stellen): WAT is JULLIE missie?
WAT is JULLIE doel? Als je dat eenmaal voor ogen hebt, kun je een pad naar je doel uitstippelen en je in eerste instantie druk maken om alleen DIE dingen die je dan op je pad tegenkomt.

succes!

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]