Login

All times are UTC + 2 hours [ DST ]

It is currently Thu Dec 14, 2017 11:45 pm

Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Ravenloft Campaign (nogmaals onder juist forum)
PostPosted: Thu Mar 22, 2007 1:33 am 
Paladins! Elder
Paladins! Elder

Heren Undead Hunters!

Gisteren heeft de aftrapsessie plaatsgevonden van ons tijdelijke uitstapje naar de campaign van barovia.

Zoals jullie in de intro konden lezen/opmaken is dit een zogenaamde crossover met de bestaande verhaallijn van Paladins!
Ofwel, het verloop van dit verhaal is ook van invloed op het verdere verhaal van Paladins!
Hoe en wat dit voor consequenties heeft wordt waarschijnlijk voor jullie later pas duidelijk als we weer daadwerkelijk Paladins! spelen, maar weet in ieder geval dat ook dit avontuur serieus in de verhaallijn van belang zal zijn.

Ik vond de eerste sessie gisteren goed verlopen, maar heb nog wel wat vragen aan jullie hierover.
Ravenloft is namelijk een campaign die zijn smaak krijgt door het Gothic (vieze... hehe) Horror gehalte.
Ik wil proberen om dit ook in de sfeer te laten beleven, maar heb ook jullie hulp en tips daarbij nodig.
Allereerst, merkten jullie gisteren dat er in een andere sfeer werd gespeeld dan de reguliere Paladins! campaign?
Zo ja? waaraan merkten jullie dit en wat kan er evt nog gedaan worden om dit nog beter merkbaar te krijgen?
Zo nee? welke tips kunnen jullie mij geven om deze sfeer nog beter neer te zetten?

Ik vond persoonlijk dat jullie ondanks de nieuwe figuren meteen goed speelden en de mogelijkheden van jullie karakters goed toepasten (Marco: ik vind de dragon shaman nu al niet leuk meer. Da's een goed teken, :lol: )
Samenspel ging ook goed!
Lees voor de volgende keer jullie karakters nogmaals goed door (en ook de spreuken die jullie kunnen/willen uitspreken) en maak desnoods van tevoren een spiekbriefje met de speciale dingen die een ieder kan doen.

Ik zie in ieder geval alweer uit naar de volgende sessie!
Over de volgende sessie gesproken:

2e zaterdag in april wordt niks ivm feest van Remco en mijn ouders.
Alternatief: zaterdagavond 7 april.
Als jullie echt willen 9en ook kunnen) kan er ook as zondag gespeeld worden.
Laat maar even weten wat jullie willen/kunnen en welke tips jullie mogelijk voor mij hebben.

Report this post
Reply with quote  
Forum locked This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

All times are UTC + 2 hours [ DST ]